Veelgestelde vragen
Hier vind je de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Hoe verloopt de bezorging van mijn bestelling?
Bestellingen worden met onze eigen bezorgservice geleverd. Er wordt contact opgenomen over het bezorgmoment.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Showroommodellen zijn uit voorraad leverbaar en kunnen direct geleverd worden. Deze artikelen mag je zelf ophalen in de winkel, of thuis laten bezorgen. Houd dan rekening met een levertijd van circa 10 werkdagen* en bezorgkosten.Andere meubels worden op bestelling geproduceerd bij onze leveranciers wereldwijd. De levertijd is afhankelijk van de productietijd van de desbetreffende fabrikant.*Onder voorbehoud
Ik heb een klacht, wat nu?
Heb je ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht, dan kun je contact opnemen via 0228 59 15 37 of via het contactformulier. In het contactformulier kun je een foto uploaden, zodat wij een duidelijk en compleet mogelijk beeld krijgen van de klacht. Wij hopen zo snel mogelijk een reactie te geven op jouw klacht of gebrek.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Of de bestelling gewijzigd kan worden, hangt af van de bestelling. Mocht de bestelling al in productie zijn genomen bij de fabrikant, dan is wijzigen helaas niet meer mogelijk. Bij eenzijdige annulering dient u er rekening mee te houden dat daar annuleringskosten aan zijn verbonden volgens de CBW voorwaarden.